Bahar



Yaşamanın ismidir bahar.
Rüzgarı, hayatın satır aralarında dolaştırmaktır.
Rüzgarın özünü yakalamak ve doğmaktır yeniden

Yanmaktır bahar
Bir ateşde usul usul, kora mahal vermeden 
Yazı beklemeden, ateşe susamışçasına yanmaktır

Suyun yanmasıdır bahar.
Yağmurdur, damla damla oluşan senfonidir.
Damlaların dansında sarhoş olmaktır.

Bahar candır
Kelebek ömrünün en güzel anlarıdır.
Dirilen doğanın sana avuç açmasıdır.

Yaşamanın ismidir bahar.
Şimdilerde daha bir derinden duyduğun.
Bildiğin bir şarkıdır bahar.

Belki rüzgar, belki yağmur
Belkide toprak kokusudur baharı sevdiren.
Ama ben biliyorumki,
Bahar yaşamanın ta kendisidir.

Kemal Ünsaçan
30•IV•12


Bu Şiirimi ilkbahar için yazmıştım ve yayınlamıştım ama ne hikmetse silinmiş. Yeniden yayınlamak istedim..





0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.