Kitaplık




Kitap okumayı, sayfaların ardında ki  dünyalar da gezinmeyi çok severim. Okuduğum kitapları başkalarına anlatmak ve onlar üzerine sohbet etmek de bana ayrı bir zevk verir. Şimdiye kadar epey kitap okudum ve okumaya da devam ediyorum. Bloğuma da "Kitaplık" ismiyle bir bölüm açarak kitaplarımı ordan paylaşmaya karar verdim. Ama önceden okuduğum kitaplar için artık çok geç :) Onların sadece resmini paylaşabilirim.

Ayrıca ben de kısa hikayeler yazmaya başladım. Bu bölümde onları da görebilirsiniz. Şimdilik sadece 2 taneler ama artacağından eminim. Aklıma gelirse bir şeyler karalıyorum. "Kelebek" ve "Kobay Express" ilk ortaya çıkanlar oldu.

"Kitaplık" adı altındaki paylaşımlarıma, sağ tarafta bulunan "Site Haritası" bölümünden ulaşabilirsiniz. Sanırım ilk yazımda da "Simyacı" dan bahsedeceğim.

Kemal Ünsaçan
17•VIII•12


0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.