Yalnız Türkü

İçimdeki çocuk yalnızlık türkülerine başladı yine. Ama bir yanım, aslında o türküyü hiç bırakmadığını söylüyör. Belkide en doğrusu budur. Her seferinde bir üst notadan başlamak gerekir

"Seni seviyorum yalnızlığım" dı bu türkünün adı. Yine aynı, ama eskisinden farklı bir yanı var. Bu seferki türküyü söylerken kaçmayı, saklanmayı, görünmez olmayı seçiyor. Mesela önceden yapmadığı şeyleri yapmak istiyor. Kendisiyle konuşmak istiyor. Başka yerlerde yaptığı gibi kendi kulağına fısıldayarak değil de haykırarak konuşmak istiyor. Bunu başardığı zaman ilk söyleyeceğide yalnızlık türküsü olur sanırım. Bu sese saygı duyuyorum, Hem de laf aramızda o türküden hoşlanmıyor da değilim. Monoton, tekdüze fakat içinde kendine çeken yerler var.

İşte yine başladı türkü. Şimdi mısralara ayak uydurup saklanmam gerek.

Kemal Ünsaçan
05•VIII•12


0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.