Kelebek - Kobay Express

Okuduklarımla yetinmeyerek sonunda bende bir şeyler yazmaya karar verdim. İlk yazdıklarım kısa hikayeler oldu ama ilerde daha uzun hikayeler yazacağımdan eminim. 

Aldığım geri bildirimlere de bakarak iyi hikayeler çıkardığım kanaatindeyim. İlk iki tanesine aşağıdan ulaşabilirsiniz. Şuan da 3. üzerinde çalışıyorum. En kısa zamanda tamamlamaya çalışacağım. Umarım bunları beğenirsiniz. İyi okumalar :)



Havanın çok kasvetli olduğu bir gün kaleme aldığım bir hikaye. Fotoğraf çeken bir gencin yaşadığı doğa üstü olayları konu alır. Önceden tasarlamadığım, doğaçlama gelişen bir hikaye oldu. İlk yazdığım hikaye olması da ayrı bir önem taşır. Kelebeği okumanızı tavsiye ederim..





Yine fantastik bir hikaye. Bu deneyleri bir zamanlar ben de yapmıştım. Okula giderken tranvaya bindiğimde, neotik bilimin gerçekliğini test etmiştim. Şimdi de onları hikayeleştirmek istedim. Yazdığım fantasdik hikayelerin ikincisi, Kobay Express. Umarım beğenirsiniz.


0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.