Cehennem-Dan Brown

Güzel bir kitap okumayalı uzun zaman olmuştu. Özellikle Dan Brown gibi usta bir yazardan. Her kitabı benim için ayrı bir değer taşır. Sürükleyici ve nefes kesen anlatım tarzıyla okuyan herkezi büyüler Dan Brown. Şimdi de "Cehennem" adlı romanıyla kendisini bizlere hatırlattı.

Kitabın oldukça popüler ve aynı zamanda sıra dışı bir konusu var. Bu kitabında giderek artan Dünya nüfusunu ele alıyor.

Baş rolde yine; Mickey Mouse saatli, Harris Tweed ceketli, Harvard üniversitesinde sanat tarihi profesörü olan Simgebilim uzmanı kahramanımız Robert Langdon var. Robert gözlerini Floransa'da bir hastahanede açar. Başında dikiş izleri ve vücudunda elektronik cihazlar vardır. Geçici hafıza kaybı yaşadığı için geçmiş iki günle ilgili hiç bir şey hatırlamaz. Son hatırladıkları üniversitede ders vermeye gittiğidir ama nasıl olup da İtalya'da bir hastahanede olduğuna anlam veremez. Doktorların söylediğine göre başından silahla vurulmuştur. İyice kafası karışan Robert, neler olup bittiğini kavrayamaz. Sadece halisinasyonlar görmektedir ve o halisinasyonlarda sürekli olarak gümüş saçlı bir kadın kendisinden yardım istemektedir.

Kısa zaman sonra kaldığı hastahaneye bir tetikçi gelir ve Sienna isimli gizemli doktorla beraber koşuşmaca başlar. İtalya'dan Venedik'e, oradan İstanbul'a uzanan bir araştırmanın içinde bulur kendisini. Ve peşinde Robert'i öldürmek isteyen büyük bir ordu vardır.

Nefes kesen Dan Brown'ın son kitabı cehennemi soluksuz okuyacağınızdan eminim. Dan Brown demek yeterli, başka söze gerek yok. Kendisini ayakta alkışlıyorum. Herkese iyi okumalar.. :)


A.Kemal Ünsaçan
28•V•13





0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.