Güneş'in Gücü


Bu aralar ciddi ciddi Güneş enerjisiyle çalıştığımı düşünmeye başladım. Güneş'in olmadığı zamanlarda canım sıkılıyor, içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Kitap okumak bile istemiyorum. Biraz Güneş çıksın, hemen yarım bıraktığım hikayelerimi hatırlıyorum. Aslında, yağmuru ve bulutları daha çok severim ama şimdilerde nedense beni boğuyor o havalar. Sık sık hava durumuna bakıp Güneşli günleri arar oldum. Neyse ki bu gün hava güneşlide bunları yazıyorum. :) Akşam olmadan birazda hikayem ile ilgilensem iyi olur. :)

A.Kemal Ünsaçan
06•IV•13


0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.