Yazamıyorum

Olmuyor yazamıyorum. Okul kapandığından beri hiç bir şey gelmiyor aklıma. Hiç bi yazdığım o okulda, kapının önündeki masalarda yazdığımı tutmuyor. Okul açıkken ne güzeldi. İnsanlardan sıkıldığımda güneşe ve rüzgara sığınırdım. Güneş, kış aylarının yeni bittiği zamanlarda insanın ruhundaki karları eritiyordu (gerçi hiç kar yağmadı bu kış, oda ayrı mevzu tabi...)

Vel hasıl okul bitti, ne o rüzgar kaldı ne de o masumane güneş. Stres edecek daha az şey var ama yinede olmuyor. Ayrıca ayağımdaki karıncalar elime çıktı. Yani şuan uyuşma sol elimde. O yüzden şuan sadece sağ elimle yazıyorum. Doktorlar romatizma diyor ama bence bi alakası yok. Gerçi bi arkadaşım yüksek antikorun sebep olacağını söylemişti. Antikorda bende gani. 

Yani anlayacağınız yazmama ne kalem izin veriyor nede karıncalar. Neyse elimin ağrısı gene kapıyı çalmaya başladı. Burada yazımı kessem iyi olacak. Yarın yeni bi doktora daha gideceğim. Çünkü ağrı koluma tırmanmaya başladı... 
Kendinize iyi bakın.


0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.