Heeeey hey :)

Ne olacak benim bu halim. 4. doktora bugün gittim. Sol elimdeki uyuşmadan ötürü. Sonuç; Hafif sinir sıkışması. Büyük ihtimal kendiliğinden geçermiş. Geçmezsede canı sağolsun. O beğenmediğim ilaçlar kapıda bekliyor. Ama bence geçecek gibi. Çünkü aynı sıkıntı ayaklarımda olmuş ve 1 ay içinde geçmişti.
Bu sinir sıkışmasının sebebi fazla bilgisayar kullanmakmış. Yani artık daha az online olabileceğim. Ama olsun, sorun yok. Zaten ayın birinde büyük ihtimal ümre var :) yani bir ay zaten buralarda olamayacağım. 
Şimdiye kadar her yaz tatili yoruldum. Bu yaz içim rahat. Tam benim geçen seneki kursların başladığı zaman. Hatta bugün başladıda. Burdan söylemiş oluyumda, eğer Konya iç mimarlığı düşünen varsa kurslar bu gün başladı. Tavsiye ederim, okulun kurslarının büyük faydası oluyor.


0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.