2.Doktor Muayinesi

Dün 1.doktor muayene etmişti. Sonuç; Kanımda yüksek oranda antikor var. Ama ayağımdaki uyuşmayla hiç bir alakası yok.

Yeterli görmediğim için bugün başka bir ddoktora gittim. Dünkü dahiliye idi. Bu günkü nöroloji. Sağolsun 2 tane doktor tanıdıkla beraber doktorun yanına gittik. O doktorda test yaptırılmasını istedi. Ulan dedim, doktor doktor üstüne kan bırakmadınız adamda. Neyse çıktık laboratuvar bölümüne. Doktor çorabını çıkar bacağını sıva demezmi. Yuh bide bacaktanmı alacaksınız die düşünürken, kadın ayağıma bişeyler sarmaya başladı. Tık tık, nooldu. Sinirlerimden elektrik geçiriyorlar. Tabi manzarayı sonradan çaktım. Nöroloji sinirle ilgili bi bölüm. Liseden hatırladığım kadarıyla nöro sinirmiydi hücresimi neydi.


Vel hasıl, sonucları aldık tekrar doktorun yanına. Adam bakti bi.Sonuç; "Korkacak bişey yok sinirlerde. Eğer kendini iyi hissedeceksen fizik tedaviye gidebilirsin"

Abi bu ne biçim iş. Dünkü doktor iğne veriyor. Bugünkü bişey yok diyot. Anlamadım gitti valla bu doktorları. Ne diyelim hayırlısı. Birazdan dünkü sonuçları bu yeni doktora gösterecem bide. Bakalım o nediyecek. Ne diyelim hayırlısı.

Okuldanda geri kaldıl iyimi. Maket için hocadan renk önerisi alacaktım yau...


0 yorumlama:

Yorum Gönder

YORUMUNUZU YAZARKEN LÜTFEN ŞUNLARA DİKKAT EDİN;

• Anlaşılır bir türkçeyle yazmaya dikkat edin. (Türkiye'de yaşamamıza rağmen
böyle bir kural koymuşsam varın gerisini siz düşünün. Ben düşünmekten bıktım artık)
• Hakaretvari argo yorumlarda bulunmayın. (Hiç hazzetmem)
• Yorumunuzun konu ile alakalı olmasına dikkat edin. (E lütfen!)
• Yorum Formunu doldurduktan sonra,
Profil Seç -> ADI/URL bölümüne bir şeyler yazın ki körebe oynamak zorunda kalmayalım.
• En önemlisi, samimiyetle laubaliliği birbirine karıştırmayın.
• Kurallara uymayan yorumlar silinmektedir.
• Şimdi buyrun, can kulağıyla sizi dinliyorum.